söndag 27 februari 2011

Forbidden World (Mutant) (1982)


Der er virkelig ikke lide, at meget at sige om denne film, formentlig passer bedst at blive set, når man, som mig, en hang over. (Bemærk: det har jeg sendt i går, jeg sjældent hang over på mandage). Direktør for Forbidden World havde hverken Aliens script eller budget og kompensere det med en funky soundtrack og en smule af nøgne hud. Eller stort set nøgen hud. Jeg skulle til at skrive noget sjovt om alle de pigerne i filmen, der går rundt i space centrum på høje hæle, men i virkeligheden gjorde dette filmen, som klart interessant. Faktisk handler det om det jeg har tendens til at fantasere om, når jeg drømmer om space. Glidende rundt i en lille space skib med min robot ven, få et nødsignal fra en fjern space station fra tid til anden, jord og fuck rundt, og måske dræbe en Alien eller to. Eller enhver anden elendighed, helvede ved, hvad de ser i rummet nu? Anyways, ville det være fantastisk.

1 kommentar:

Panzerfaust sa...

För den som inte visste det så har jag faktiskt danskt påbrå.