måndag 21 februari 2011

Black Swan 2010


Jo, sista ändringen. Jag har tröttnat på alla mina tråkiga inlägg om totalt meningslösa grejer. Istället har jag bestämt mig för att göra om Bronken till en mer seriös filmjournalistisk blogg. Jag håller även på med att dekonstruera mitt liv just nu, in med det nya ut med det gamla. Det ska flyttas till nya orter, nya jobb ska tillträdas, förhållanden skall avslutas och bekantskapskretsen utbytas.
Så, Black Swan, jag såg den igår och den var himla bra. Jag förstod inte riktigt allt men efter att ha kollat några av forumtrådarna på imdb.com tror jag att de flesta bitarna fallit på plats. Detalj ang imdb, gissa om jag blev överaskad när jag såg att det Winona Ryder som spelade Beth, det hade jag aldrig gissat. Shit, vad hon har blivit gammal!? Arownosky, Aronofsky, Aronoffski, whatever, gjorde ju tydligen filmen Wresteler ochså om en åldrande sumobråtare. Ja tycker nog att Black swan var tom bättre än the Westeler. En polare ha sejt att tydligen ska Aronkovky jöra tre filmer om olika coola människer som jåbbar med coola grejer. den tredje filmebn kåmmer nästa år å ska hanla om Wolverine, dvs han me klorna i X_MEN. De kan nå bli Aronoksis mästerverk eftersom han hiottlills lixom bara jåbbat me ganska trista grejer och nu äntlien få han jåbba mä en litte mer intressnt karatär lixom. Å se ka må hopp att k l rr k. Hm k låt ja . . .
Betyg: 5

Inga kommentarer: