måndag 8 november 2010

Tja, vad ska man säga.

Det här med att posta korta grejer, dvs kvantitet istället för kvalitet, är inte min grej. Rent bildligt kan det inte heller bli bättre än "I am in hell, help me" från Hellraiser 2: Hellbound. Jag har såklart sett alla Hellraiserfilmerna, alla åtta eller vad de är. Förutom 1:an och 2:an är de flesta ganska tragiskt dåliga, något som ibland kan irritera mig oerhört. Varför släpa Hellraiser i smutsen på det där sättet? 2012 ska nyinspelningen på Hellraiser komma dessutom. Gissningsvis en remake a´ la Motorsågsmassakern och Fredag den 13:e, dvs filmer gjorda för amerikanska kids som dem i Jersey Shore (som jag visserligen älskade). Om inte nya Hellraiserfilmen duger ska jag fan åka till Hollywood och gå lasermannen på deras arslen. Jag hade tänkt recensera samtliga Hellraiserfilmer här på Bronken men jag orkar fan inte skriva en massa skit här längre. Inte ens mina närmaste vänner besöker bloggen längre, bara en massa anonyma dårar samt diverse ljusskygga gestalter från det förflutna som vill försöka hålla koll på mig. Min lillebror är här ibland och postar roliga kommentarer. Han är en stor författare. Jag är trött på att leva i hans skugga. Bloggar är bara skit.

Inga kommentarer: