måndag 2 augusti 2010

Mueran Humanos - ny skit för er hypeknarkare där ute!


Ok, nu har jag slitit som ett djur för att få upp den här länken. Jag tänkte att ni för en gångs skull skulle få känna hur det känns att typ vara först med någonting, hur ni kan gå till era jobb, plugg, fikor (vilket väl är mest troligt, eller?), etc, och med ett förnöjt uttryck berätta med brinnade inlevelse om Mueran Humanos och veta att de ni berättar för, de har ingen som helst jävla aning om vad ni snackar om. Argentinsk gothrock, du kan läsa allt om härligheten på min favoritblogg 20 jazz funk greats. Jag är helt övertygad om att det här borde intressera både en eller fler små sportgother där ute.

Det här var la inte så dumt, änna?

3 kommentarer:

Fula Edith sa...

Nej det var inte så dumt. : )

Panzerfaust sa...

Arrrrgh, en smiley! I min blogg! Nu måste jag stänga ner hela skiten.

Fula Edith sa...

Haha! : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) Nej nu orkade jag inte smileyterra mer. Hejdå.