torsdag 16 december 2010

Önskelista julen 2010


I julklapp önskar jag mig ett par foppatofflor. Den åtminstone normalbegåvade läsaren inser ju att detta inte är en särskilt radikal önskning. Nästa år, 2011, kommer nämligen alla att ha foppatofflor, det är jag helt övertygad om. Varför?
1) De verkar vara så sköna och lätta.
2) De finns i jättemånga olika roliga färger
3) Först gnällde modebloggarna över att Foppatofflorna var fula, sedan hakade innebandymagasinen på (tex King och Cafe), något år senare skrev aftonbladet och expressen om hur fula de var. Nu har de modebloggare som ursprungligen skrev om foppatofflorna blivit gamla och har ersatts av nya unga modebloggare som aldrig har hört talas om foppatofflor tidigare. De kommer typ ba "whatta fucka is dis liksom?!!"
4) För att alla hade foppatofflor i Japan hösten 2008.

1 kommentar:

tb sa...

Jag har alltid foppa tofflor var jag än är kan man säga . Jag älskar det ! jag bryr mig inte vad andra tycker om dessa så jag har dom alltid för att de är skönt och mjukt . öven väldigt lftigt . att är tjugo stjärner .