fredag 10 december 2010

Bloggbeef!


Ett av mina gamla inlägg, bloggrecensioner, skapade en del ont blod, bla anklagades jag för att näthata och internetmobba. Nu är det som så att jag anser mig ha hög moral och stor empati och varje gång jag råkar trampa någon på tårna får jag oftast dåligt samvete. Därför tar jag väldigt illa vid mig när jag blir anklagad för att ha "en sorts tourettes" samt en massa annat trams av en fellow bloggkollega. Nadja, It's on muthafuckah! Och tack för tipset om fienden-bloggen.

4 kommentarer:

calle sa...

Det bloggrecensionsinlägget var det som gjorde att jag bokmärkte Bronken. Och hittade Fula Edith & Nadja in Absurdum & bokmärkte dem. Så tack I s'pose.

Panzerfaust sa...

Se där, jag kanske ska börja recensera fler bloggar?

Unknown sa...

Jag tycker att det är synd att du tagit bort inlägget om hur du har tourettes på din arbetsplats Jeppe, det förklarar liksom allt, såväl bloggen som saker du hasplar ur dig på fester ;)

Calle, det var roligt att vi hittade varandras bloggar via Bronken!

Panzerfaust sa...

Jag tyckte inte att det inlägget höll måttet tyvärr.

Jo, det kan bli en del underliga uttalanden ibland. Det börjar bli lite bättre dock.