fredag 24 september 2010

Get Crunk!

Eftersom jag inte får någon som helst bekräftelse på den här bloggen kommer jag fortsätta posta videos. Dessutom vet jag att jag har ett par läsare som baxnar vid tanken på att jag skulle lägga upp en låt med Lil Jon [lägg upp indiepop din jävla pajas]. Iaf, "Fall Out" är lätt bästa låten från skivan Crunk Rock. "Killas" är iofs också en ruskigt tung låt, tyvärr nästan lite väl tung. Jag har testat spela den när jag pucklar på någon men t.o.m. då blir den liksom lite väl (mkt). Vem är den skriven för? Förmodligen vita amerikanska kids på landsbygden som gillar att säga "get crunk" och dylikt. Men, tja, den är ju fortfarande bra. Eller? När jag var ca 20 lyssnade jag och min kompis på Ice Cube och liknande när vi liftade runt i Kalifornien och de vi träffade tyckte vi var två lustiga svenska wiggers, vilket vi förvisso också var. Men nu, eh, mer en ett decennium senare, skulle jag aldrig drömma om att göra något så töntigt. Eller?