måndag 7 juni 2010

Pausfågel, del II


Jag vet att många av er inte alls vill läsa om Black Metal eller Death Metal utan istället vill läsa historier om egensinniga män och deras märkliga relationer. Sanningen är den att jag har skrivit en extremt lång text som jag inte tror kommer att göra någon besviken. Problemet är bara att texten är på tok för lång och den kommer att behöva skrivas ännu längre ifall den skall fungera, så jag har rent av börjat fundera på att kanske följa i kleine bruder, dvs den stora författarens, fotspår. Vi får se hur det blir med den saken.
Tills dess kan ni roa er med det här fantastiska inlägget på 9till5 om hur hon och hennes underbara lilla posse, förmodligen inspirerade av Luke Rhineharts Tärningsspelaren, låter tärningen avgöra kvällens aktiviteter, det leder såklart till en massa helt crazy grejer som att äta en supé i badrummet och sedan bege sig till bla Gröna Jägaren för att håna underklassen. Det framgår tyvärr inte av texten vad det var för aktiviteter som tärningen inte valde denna gång men jag gissar på saker som "tända eld på en uteliggare" och "heila mot invandrarbarn" m.m.

3 kommentarer:

Fula Edith sa...

Ha ha tusen noll till dig!

Panzerfaust sa...

Egentligen är det bara illa dold avundsjuka.

Fula Edith sa...

Tyst nu!