torsdag 29 oktober 2009

Mer Goth!

Ok, jag erkänner, det har varit på tok för lite goth på den här s.k. bloggen den senaste tiden. Jag måste erkänna att jag lessnat lite på både black metal och lite mer moderna grejer som tex Salem. Jag förutspådde ju hela den här gothgrejen redan 2006, jag sa till alla jag kände att håll i er nu, det kommer att komma en fet gothtrend snart. Och tillslut kom den också, men tyvärr hade jag redan gått vidare. Just nu har jag snöat in mig på gammal HC istället, jag har t.o.m. gått så långt att jag gett mig på SxE HC:n. Köpt en Youth of Today-tischa och hela paketet. Snart hoppas jag dock kunna se dokumentären Until the Light Takes Us och kanske kommer jag att hitta tillbaka igen. Vi får se. Iaf, mitt intresse blommar ibland tillfälligt upp igen, som tex när jag råkade se den här eminenta videon med Gatekeeper "Optimus Maximus".

Gatekeeper "Optimus Maximus" from Fright on Vimeo.

2 kommentarer:

bela sa...

mer gothisk stil däremot! inredning, klädstil osv. åtminstone inslag av goth!

Panzerfaust sa...

du vill alltså kunna läsa mer om gotisk inredning på bronken? ok, jag bollar över det till Polly Jester.